یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۵

14.8.85

دینگ
قدم اول
دینگ
قدم دوم
دینگ
...
یه کم بعد نوبت بوق اشغاله
ع ب و ر
هه
زرد
زرد
زرد
بنفش
زرد
زرد
زرد
بنفش
.
سه
شش
نوزده
.
.
.
حتی نه مثل خواب
.
!
.
میدونی ،لغت ندارم بزارم که بگم که چی
میبندم چشمامو که گم نشم
هنوز همون سه قدم فیلی فاصله دارم
!کی شمردنه اونجوری بلده ؟
شاید تو پر و خالی شدنای هر روزه
هر
روز
هر
روز
هر
ر
و
ز
.
.

که هی بچرخی و بچرخی و بچرخی
که هی
..
میشه یکم صبر کنی ؟
میگه همه شو خالی کن تا جا برای پر شدن داشته باشی
!جا ؟
هه
پریه هم عادت کرده هی هر روزدنبال من راه بیوفته تو دینگ دینگ شهر و هی گم بشه و پیدا بشه و خالی و پر
! هیـــم .. فقط ویز ویزاش بیشتر شد
پلک میزنی
یه عالمه قطره ی بارون
پلک میزنی
تصویر یه آدم از دور
پلک میزنی
یه چشم درشت خیره
پلک میزنی
میره عقب تر
پلک میزنی
همیجوری که داره حرف میزنه صورتش اعوجاج پیدا میکنه
پلک میزنی
محو میشه
پلک میزنی
پوف
پلک نمیزنی
دیگه نیست
هـــیـــــــــــس
! هــی
یه عالمه قطره بارونه گم شده
.
.
دینگ
خانوم کودوم ور !؟؟
چپ
.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

قطره‌های بارون گم‌شده‌ای که می‌دونی دیگه پیداشون نمی‌کنی، اما جاشون خالی می‌مونه!

ناشناس گفت...

che jaleb :-?
bahal bo0d eyval :X
میدونی لغت ندارم بذارم که بگم که چی
میبندم چشمامو که گم نشم
.......
webloget khoshgele :X
movafagh bashi yaC khano0m :*
shad bashi :X @};-

ناشناس گفت...

rasti ahangesham kheili ghashange :X

Armaghan گفت...

پلک می زنم و از سیامک می رسم به این جا.
چرا همه چیز تاریکه ؟
آدرستو بده برات 1 شمع بفرستم تا از این همه تیره گی در بیای شاید ...

pegah گفت...

yaccccccccccc . chera ghaleb avaz kardi ???
in hamash siyah . ino doost nadaram . avazesh kon plzzzz.
man ke bastanim siyah nist .
rasty ghasedak e resid :P
bichare badbakht shode bood ta berese .
asheghetaaaam khareeeeeeeeeee. :*:*:*

LITTLE WING گفت...

Hmm..harfaye ashna..

ناشناس گفت...

سلام خیلی وقت بود نیومده بودم منو ببخش....من امشب با خدای خود مناجاتی دگر دارم .. نیایشها به درگاهش از این شور و شرر دارم ....

ناشناس گفت...

با سام.
وبلگ خوبی دارید.
موفق و پایدار باشید.

ناشناس گفت...

سلام
چقدر قشنگ مینویسی
خوشحال میشم به وبلاگ من یه سر بزنین
www.farandaway.persianblog.com
زهرا

ناشناس گفت...

سلام..نوشته های اينجات پيچيدس هميشه ميخونم کامنتم نمياد که بنويسم:)):ي:))...به اميد فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنيا

pegah گفت...

diiiiiiiiiiiiiiiing . khanoom mishe daro baz konin ???
chand mahe poshte daram akhe :((
khob mehmoon miyad daro baz kon dige , ajabaaaa.
yacccccccc
I lof uuu :*:*

Shahrzad گفت...

yac?delam barat cheghadr tang shode bood- kheyli !-!

محسن گفت...

salam
man har2ashegh.blogspot
ye kare khosoosi bahatoon daram
ye lotfi konid be man pm bediin
ok
ye kariii kharej az in 2nyaee majzi hast
har_2_ashegh@yahoo