سه‌شنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۴

This does not concern you !

مثه بعضی وقتا میمونه که من دلم دوست میخواد
ازون دوستا که وقتی من حالم خیلی بده
خ ی ل ی بد
صدامو بفهمه
یکی که نه فقط حرف زدنش
نه فقط صدا و لحنش
نه فقط حرفاش
نه فقط نیگاهش
که دمای دستاشم با بقیه فرق کنه
یکی که خودش باشه و تو خودش بودنش با همه ی همه فرق کنه
بعدش برای وقتایی که لرزش دستام و صدامو مچاله میکنم تو خنده هام
برای وقتایی که مثه بز دروغکی ادا در میارم و چشمامو میبندم فکر میکنم خب حالا دیگه هیچکی نمیبینم
یکی که بشه بهش گفت دوست
همیشه بهش گفت
هوم
خب بعدش
بشه باهاش بستنی خورد
بشه مدل نقاشیش کرد و هزار بارم بیشتر ازش طرح کشید
طرحای خط خطی از روی دمای دستاش
یکی که
..
یکی که خوب باشه
آها خب
همه چیزایی رو که دوستشون دارم جم میکنم تو یه کلمه و میگم
خوب
! هه
میدونی ؟
یکی شاید عین تو
عین تویی که دوری
خیلی دور
اونقدر دور که حس میکنم آخرش گم میشی
من میمونم و
آسمون
هوا
با چشمایی که بسته میشن
آروم
آروم
بعدش شاید مثه سبک شدن
یا حتی دیگه گم شدن
کم
کم
! هی
میدونیم ؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

na nemidoonim. nemidoonam. nemidooni. age midoonestim intori nemishod. badesh behet goftam hame dooran. gofty na. goftam to door nasho. gofty na. shayadam na. khob hala ke chi? masalan fekr mikoni hichki ahamiat mide che balayee sare oon sange sarde koochik ke too tariki dasht yakh mikard oomad? na hichki ahamiat nemide. sange dare mishkane az ghosse. hamin alanesham chand ta tarak dare. midoonam yeroozi monfajer mishe. bad didi chejoorie vaghty az sang khoon miad? khob negaran nabash mibini.
khodafez!

Shahrzad گفت...

Yaci? Bivafa? in parvaneha kheyli ghashangana a a a --kheyli--dokhtare ham kheyli ghamgineha a a a -- kheyli--- manam azin doosta ke gofti mikham shayadam daramaa ama nemidonam...shayad--faghat shayad!...!

Shahrzad گفت...

cheghadr shabiheshi---na---cheghadr shabihete---na na khodeti...hamooni ke aroom neshaste

ناشناس گفت...

man ham yekbar dochareh chenin jenayati shodam...!

mifahmi???
uhoom
mifahmi!