چهارشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۵

17-3-85

این لنزهای لعنتی هم نتونستن جلوشونو بگیرن
بازم هر چی که من میگم نه
میگن آره
داد میزنن آ ر ه
سرمو میندازم پایین
.. هه
چشمای احمق من
! نمیفهمند
عینکم رو آروم از روی سرم میارم پایین
حالا از پشت عینک هنوز هم تا میگم نه
! داد میزنن که آ ر ه
آروم سرمو میارم پایین
لبامو محکم فشار میدم رو هم
گوش میدم
سعی
میکنم
که
گوش
بدم
بعد
. میرم
میدونی ؟
سرت که پایین باشه هیچکی تو چشات نیگا نمیکنه
هــــــــوم
.. فقط مونده بود آینه
که چند وقته پشت و روش کردم
هــه
فرقی نداره
هنوزم
میگذره
حتی
!..

۷ نظر:

Maryam گفت...

من کلا لنز دوست ندارم

LITTLE WING گفت...

نمی تونی ازش فرار کنی...

صورتکِ خیالی گفت...

هوممممم

ناشناس گفت...

adama oon chizaii ke doost daran mikoshan va ba oon chizaii ke motnaferan kenar mian.

Bingala گفت...

:-S vali gerye o ashk az mechanismhaye defaeeye ghavimunan. Hata mardha ham gerye mikonan ;-)

Bingala گفت...

OOOPPSSS sorry!!!

:-D moode depresse emruzam mano geer endakht :-D

Be har hal che cheshma bebinan che na, farar sakhte. Cheshmha ham bichareha faghat dasturato ejra mikonan...

Shahrzad گفت...

my yac ? - hanoozam migzare -