دوشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۸۳

ِDoll


عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رخته خواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من
چشماتو وا کن
... وقتی که شب شد اونوقت لالا کن
...


میدونی چیه؟
. من بازی رو خیلی دوست دارم
میای بازی؟
شب که میشه ، وقتی همه خوابیدن
بیا اینجا پیش من
چراغ رو خاموش کن همین یه دونه شمع کافیه
بیا بشین اینجا پشت حصیرا
آروم بشین
نه صبر کن یه چیزی کمه
.. ضبط رو روشن کن
مرا ببوس "
مرا ببوس
برای آخرین بار
ترا خدا نگهدار
" .. که میروم به سوی سرنوشت

حالا اول من خیلی آروم رگمو میزنم ..
بهار من گذشته "
گذشته ها گذشته
" ... منم به جستوی سرنوشت
! زود باش الان نوبت توه
در میان طوفان هم پیمان با قایقرانها "
" .. گذشته از جان باید بگذشت از طوفانها
حواست باشه شاهرگتو بزنی
دست چپ
... خوبه
درد نداره باور کن
به نیمه شب ها دارم با یارم پیمان ها "
" .. که بر فروزم آتش ها در کوهستانها
! منو نیگا
شب سیه گذر سفر کنم "
" .. ز تیر ره گذر کنم
نترس ،ترس نداره که
نگه کن ای گل من "
سرشک غم به دامن
" .. برای من میفکن
، حالا قلمت رو بردار
این دفعه باهم آخرین قطعه رو مینویسیم
..
دختر زیبا "
امشب بر تو مهمانم
بر پیش تو میمانم

" ... تا لب بگذاری بر لب من
دیدی چه حس خوبی داره
چقدر هوا خنک شد
آخیش
میبینی؟
دیگه گر ندارم
دختر زیبا "
آن برق نگاه تو
اشک بیگناه تو

" ... روشن سازد یک امشب من
دیدی اصلا ترس نداشت
.. خیلی خوابم میاد
بیا آروم بخوابیم
خیلی آروم
نیگا انگاری یه نسیم خنکی میاد
دستت رو بده به من
.. خیلی خوابم میاد
توام بخواب عروسک کوچولوی من
امشب بدون لالایی
.. بشمر
یک گوسفند
دو.. گ و .. س .. ف ... ن ..... د
سه... گ ....... و ........ س ...

۱ نظر:

pegah گفت...

yaccccccccc,,,, ahay dokhtar . nabinam dige a zin chiza benevisia?
yacccccccccc koooshi ?:D kheili zerang shodi baba yek kam yavashtar be khoda aghab moondam. 2 rooz e nakhoondam bloget o 4 ta aghab oftadam.... to ro khoda fekre manam bokon :(((
yacakam.
ye chizio fahmidi ke nIni ye donya bishtar dooset dare? fahmidi zendegi nini hasty? nafase man... eshgham.. bastani man... khahare golam... halim e man... khaste shodam.... fahmidi hame chize mani to ???????????
ye moo azat kam beshe pedare ooni ke azat kande dar miyaram mage alakie?????? to shole zarde mani >:D< mesle halva mimoooni >:D< morghe to fer shekam por...mahi ba sabzi daryaee....
asheghetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.