سه‌شنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۴

Anyway ..!

اگه هیچکی نیست که اینجور وقتا بری محکمه محکم بغلش کنی بعد سرتو که فشار میدی تو بغلش . دیگه هر چقد هق هق بزنی صدات تو بغلش خفه میشه . بعد خب اونم هیچی نمیگه همینجوری میزاره باشی . شایدم بگه اما خب نمیشنوی چی میگه یا اصلا حواست نیست فقط آهنگ حرف زدنش آرومت میکنه . خب راستش از اولم یادم نمیاد کسی اینجوری بوده باشه . همون یه جورایی تو مایه های مامان .از همین مامانای فیـلما
بیخیال
خب الان حداقل خوبیش اینه که یه دوست داری ( بعد من نمیگم مثه خواهر میگم دوست . اصلا هم اینا باهم یکی نیست .) حالا فاصله ها رو دفن میکنیم . کسی چه میفهمه
مهم بودنه . وقتی باشه فاصله شو بر میداریم . فاصله هه خالی میشه . بعد این وسط دلتو پهن میکنی یا نه اصلا دلتو میکشی بعدش دلت کش میاد ازین جا تا یه جای دور
یـه به درک گنده هم میزاری رو خیلی چیزا . حرفا .. نیگاها .. شایدم کلا آدما
اون موقع ای هم گفتم . دوستی به طولش نیس که به عمقشه
حالا عمقش چقده رو نمیدونم
برای دوست داشتم یا دوستاشتـنـیام دارم مرز میزارم
فعلا نمیدونم درسته یا نه اما دارم میزارم
به کسی هم مربوط نیست خب؟
. هیچکی
بعدش دارم این مرزه رو هی کوچیکترش میکنم . بیرون این مرزه هم به من مربوط نمیشه
یعنی الان دارم یه سری رو میزارم اونور بعدشم دیگه به مربوط نمیشن . رنگشم زدم . خاکستری
هی مرزه داره کوچیکتر و کوچیکتر میشه
جای خیلی چیزا عوض شده
! تغییر لازمه
. هــه
به هر حال
فعلا مرزه رو ولش کن
یه چیز دیگه بعدش
فقط
یه وقتایی خب نمیشه
خب زور که نیست
نمیشه
نـــــمیـــــــــشه
بعد من دیگه دارم خودمو بالا میارم
اما اصلا تموم نمیشه که
. بس که از خود لعنتیم پرم
یه چیزی یا یه کسی یه جایی زیادییه . بعد هی همینجوری خب؟
اینم ولش کن حالا بعدن میگم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

کم پیدایی؟

ناشناس گفت...

khob man dige nemidoonam rastesho bekhay.ama man khodam kollan az divar badam miad.az marz ham badam miad.mese oon moghe ke aghahe goft az marze iran kharej shodim.bad taze age in marze koochiktaram beshe hey behet feshar miare,ye alame feshar,oonvaght leh mishi,khob shayad man kheyli chizaro nadoonam,shayadam khengam,vali bazam migam marzaro bardar,divaro kharab kon,azad bash,raha,midooni yade chi mioftam?yade ye dasht pore golaye shaghayegh bad to mese bad roo tamame dasht mivazi.enghad khoobe.chikar konam akhe az divar badam miad,bad midooni dard kojast?inke inja hatta ye panjere ham nadaram.hamash divare:)).hame chi baraxe.yasaman.beshkanesh.baresh dar.bikhial.hatman midooni man kiam:X
bye:*

ناشناس گفت...

نمی دونم چرا!نوشته هات گیجم می کنه!