چهارشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۴

My BirthDay ..!

. دلم مثل هميشه پر ميکشه و ميره اون روزای دور چرخ ميزنه

! به دلم خوش ميگذره

دلم پنج سالش ميشه .دلم اون پيرهن قرمزه رو میپوشه که دامنش چين چينيه . دلم موهاشو باز با اون روبان قرمز ميبنده. بعدش دلم با خاله ميره که کيک بگيره .خاله برای دلم دوباره کلاه ميگيره با فرفره .پنج تا شمع باريک کوچيک .آقای پيروکم يه بستی قيفی که ۲تا شاتوتی و يه پرتقالی و يه موزی و يه شيری داره با يه دونه هم قهوه ای با يه شمع خرسی ميده کادوی تولدم . بعدش دلم با خاله ميره خونه گيتی جونم اينا که يه عالمه بادکنک و کاغذ رنگی زدن تو هال . بعدش گرامافون و صفحه تولد تولد . دلم همينجوری با آرمی و امير ميچرخه تو خونه گيتی جونم اينا .دلم باز شيطون ميشه با سوزن ميزنه به يکی از بادکنکا و تقی ميترکه و قهقه ميزنه زير خنده .ازون خنده خوبا که يه عالمه ساله ... . دلم يه عالمه با آرمی و پانی ميرقصه با همون اهنگه تولد تولد .. . دلم شمع فوت ميکنه دلم کيک ميبره دلم کادو باز ميکنه دلم ... . دلم همونجا ميمونه که مثه هميشه آخر شب از زور خستگی رو تخت گيتی جون بيهوش بشه و يه عالمه خوابای رنگی ببينه . دلم ميمونه و من خيره ميشم به کيکی که روش بيست و دو تا شمعه

. چشمامو ميبندم که آرزو کنم

! هوم راستش آرزويی که ندارم

چشمامو باز ميکنم

شمعا رو فوت ميکنم

برای بيست و دومين بار يه سال بزرگتر ميشم

... دلم هنوز

مادرم نه ماه عذابت را سپاس ،اما کاش میدانستی که کودکت هرگز و هرگزنمیخواست که پا به دنیایتان بگذارد و همچون غریبه ای سردرگم در جاده ای مه آلود گم شود

... مادرم نه ماه عذابت را سپاس

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام..تولدت مبارک عزيزم..کيک منو بزار تو يخچال ميام ميخورم...به اميد فردای روشن برای ياسی خانومی

ناشناس گفت...

ye sal dge gozasht ,cheghad harbar sakhtar mishe.bazi vaghta ye joore bad pashimoon misham ke chera oomadam.bad yadam mad ke daste khodam nabood.alanam daste khodam nis.nemdoonam che joorie ke hamishe zendegie man daste dgarane.az oon mohemtar delam hamishe daste digarane.har kari bekhan bahash mikonan.fek nemikonan koochike,nazoke,mishkane baba joon.khob dige na injoorian.shayadam hame ja hamnjoor bashe kasi chemidoone yaC?midoon ye alameye alameye alame dooset daram,kheyl ziad.
7:15 sobh ,ketabkhooneye madrese,
aji

ناشناس گفت...

tavallodet mobarak yaC joon / 120 sale beshi madar /

ناشناس گفت...

Mamani-ye abnabate man :X 9 mah Azabat ra sepas ke ye Yac be in nazi be Tina dadi
Tina enghad midooostateshhhhhhhh

be zaboone abnabatie khodam :"> : Haffy b-d Eghshe kochkoolooye khodam :*******

ناشناس گفت...

nemidonam chera vghti myam inja havas mikonam benevisam maskharast na . midone vaghti in ara mikhonam to ye delam ye chizi sakhte mishe ke vaghti fekr mikonam mibinam khili delam barash tange chand roz pish sare ghabr parvin bodam roye sange ghabresh ra khondam khili ajib bod khili