شنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۸۴

Close Your Eyes ..

بیا فکر کنیم خب؟
فکر کنیم به یه حجم خیلی بزرگ خیلی بزرگتر از خیلی بزرگی که تجسم میکنیم
الان داری فکر میکنی دیگه نه؟
خب باشه من میگم تو فکر کن فقط قبلش چشماتو ببند
بیا همینجوری هی به حجمه فکر کنیم
راستی حجمت چه شکلیه؟
مال من شبیه ابره .تو یه تیکه ی بزرگ آسمون
انقده که بزرگه تو آسمونم جا نمیشه بعد اما خب هی جم میشه که جا شه
خب من الان این حجمه رو دارم
مال خوده خودمه .دستامو باز میکنم بعد انقد دستام باز میشه که حجمه همش میاد تو بغلم
هینجوری محکم میگیرمش
فقط یه چیزی ، یعنی واقعا اگه من چشمامو باز کنم حجمم چی میشه ؟
! هــوم .. خب فعلا چشمامو باز نمیکنم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم ای کاش بدون اینکه چشمامون رو ببندیم اون حجم بزرگ رو تو بغل حس می کردیم و نوازش می دادیم و به قصه های قشنگش گوش می کردیم

ناشناس گفت...

می دونی حجم من اگه چشمامو باز کنم و ببینم باز هست برام ناراحتی میاره!