سه‌شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۴

Today ..

اونقدر سریع رد میشی که حتی صدای قلبم رو هم نمیشنوی
حالا باز که دور میشی چشمامو میبندم .جالبه ها .. قلبم هنوزم میتونه قدماتو شماره کنه
دستام توانشون رو که از دست میدن شرو میکنن به لرزیدن . بعد زانوهام .میخوام یکی بگیره زمانو همینجا نیگه داره نمیدونم چقدر اما زیاد . بعدش فقط از دنیا یه گوشه تاریک میخوام که هیچکیه هیچکی شیکستن شیشه ای که جلوی چشمام داره میلرزه رو نبینه
دلم احمقه . خیلی احمقه . با یه نیگا میخکوب میشه بعد فلش بک میزنه به یه عالمه سکانسی که کلا از فیلم زندگیم بریده بودم .بعد تو اون سالا گم میشه .سالای بدی بود و چه احمق بودم که حس میکردم میشه با یه قیچی ببریشون بعد از جلو چشمات برشون داری کلا محومیشن
دستام وقتی میلرزن مشت میشن بعد هیچکی دیگه نمیفهمه که هی لرزششون زیاد میشه
بزرگ شدی . شایدم پیر
! کسی چه میدونه
خوب راستش حالا فکر میکنم که چقدر خوبه که فقط من دیدمت
چون حتما من هم پیر شدم
تخته شاستیمو میزارم رو زمین روسریمو میکشم جلو . قدمامو که تند تر کنم تا ته راهروی بعدی گم شدم
حالا انگاری بعد گم شدنم هم اون آقا پیره باید کات بده
تموم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

It's More Pleasant On DVD
The upcoming DVD release of the critically reviled and little seen Fox series Point Pleasant will include five never-before-seen episodes, Fox Home Entertainment announced.
You’ve a good blog here. I like it
I have a software developer site. It pretty much covers software developer related stuff.
Call over when you have time